Transport si retururi

1.a. LIVRARE NAȚIONALĂ

Preț transport:

  • Taxa transport de 0  RON pentru Toate comenzile.
  • Transport GRATUIT prin CARGUS, pentru orice comandă ce depășește suma de 300 RON.

Livrarea produselor se face pe intreg teritoriul tarii, in termen de 2-3 zile lucratoare de la data primirii comenzii.

In perioada Sarbatorilor legale si a reducerilor, exista posibilitatea sa intervina intarzieri la livrarea coletelor de pana la 7 zile, insa facem tot posibilul ca volumul mare de comenzi sa nu afecteze termenul standard.

  • Livrarea comenzii se face pe baza adresei comunicate in comanda, prin curierat rapid.
  •  Duminica si in sarbatorile legale nu se expediaza comenzi

 

  • 2. SCHIMBUL DE PRODUSE SI RETURUL

 

Puteti returna sau schimba produsele comandate in termen de 14 zile lucratoare de la primirea coletului.

Schimb de mărime

Clientii care aleg optiunea de a schimba mărimea unu produs comandat, beneficiaza de un TRANSPORT GRATUIT.

Daca pentru o comanda se vor inregistra doua sau mai multe schimburi de produs, incepand cu cel de-al doilea schimb taxa de transport tur – retur este de 20 RON.

Schimb de produs

Dacă doriți să schimbați produsul pe care l-ati primit, cu alt produs pe care il avem la comercializare, intai se va receptiona coletul pe care l-ati achizitionat, se va rambursa contravaloarea in cont, apoi va trebui sa plasati o comanda noua. Va trebui achitată si o mică taxă (transport si comisioane bancare) in valoare  de 20 RON

Returul pentru restituirea banilor

Daca doriti sa returnati produsul/produsele cumpărate și să vă restituim banii în cont, o mica taxa(transport si comisioane bancare) in valoare  de 20 RON va fi oprită din suma pe care o vom vira in contul d-voastră!

ATENTIE !!! Daca optati pentru orice alt serviciu de curierat, , ne rezervam dreptul de a refuza coletul. 

a. Conditii de retur:

– Asigurati-va ca produsele comandate sunt returnate in aceeasi stare in care au fost primite. Produsele returnate nu trebuie sa prezinte urme de purtare sau spalare, trebuie sa aiba toate etichetele atasate si sa fie insotite de bonul fiscal sau factura de vanzare. Daca produsele returnate nu corespund conditiilor de mai sus, ne rezervam dreptul de a nu va returna contravaloarea produselor.

– Impachetati produsele în ambalajul original. Daca acest lucru nu este posibil, va rugam sa le ambalati intr-un mod asemanator, pentru a va asigura ca acestea nu sunt deteriorate in timpul transportului.

b. Cum se procedeaza:

Sunati la 0760.484.945 – Departament Retur

Returnati produsele ambalate corespunzător( produsele trebuie să fie nepurtate, cu etichete iar ambalajul ambalajul exterior să fie protejat cu o folie din plastic)
– GRATUIT, prin firma de curierat CARGUS daca optati pentru schimbarea produsului  (marime, culoare sau schimbul cu alt produs distinct)

Daca optati pentru orice alt serviciu de curierat taxat suplimentar, ne rezervam dreptul de a va factura suma respectiva sau de a refuza coletul. 

Dupa primirea coletului si verificarea actelor si produselor, vom trimite produsul dorit sau vom initia procedura de  rambursare a contravalorii in contul bancar specificat, in termen de  maxim 14 zile lucrătoare de la data receptionarii coletului in depozitul nostru, si nu data la care s-a ridicat produsul de la d-voastra.

La primirea coletului, produsul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate; in caz contrar acesta va fi refuzat.

Nu primim retururi prin Posta Romana, ci doar prin intermediul firmelor de curierat.

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat sau produsul prezinta defecte, va rugam sa ne contactati printr-un email la adresa office@debucovina.ro, pentru a remedia această neplăcere.

ATENTIE! Incaltamintea purtata sau care prezinta urme de purtare nu poate fi returnata/inlocuita.

Pentru returnarea unui produs, se va efectua o cerere de retur pe website sau telefonic, urmand ca un curier sa ridice produsul de la cumparator. NU se pot returna banii inainte ca produsul sa fie receptionat de catre SC Bonjour Best Sale  SRL. In cazul in care coletul nu este returnat corespunzator (ambalat, cu toate accesoriile), Bonjour Best Sale SRL poate retine o suma de bani.

Pentru inlocuirea unui produs, se va efectua o cerere de inlocuire pe website sau telefonic, urmand ca un curier sa ridice produsul de la cumparator. NU se poate inlocui produsul inainte ca acesta sa ajunga la noi. NU se trimite cu RETUR COLET.

La finalizarea comenzii sunteti de acord cu acesti termeni si conditii!

Va rugam sa probati mai intai incaltamintea fara a o purta.

In cazul in care solicitati schimbare sau returnarea unui produs din cauze care nu se atribuie vanzatorului, costul transportului va fi suportat de catre cumparator.

In situatia in care doriti sa returnati un produs, puteti opta pentru achizitionarea altui produs din magazin, diferenta de pret urmand sa fie achitata ulterior de catre dumneavoastra sau restituita de catre noi (in cont bancar), dupa caz.

Rambursarea sumei achitate:
Returnarea baniilor se efectueaza de catre BONJOUR BEST SALE intr-un cont, in maxim 14 zile de la primirea coletului de la consumator.

Suma se va restitui de catre vanzator doar intr-un cont bancar. In cazul in care doriti returnarea produselor va rugam sa solicitati cererea de returnare pe adresa noastra de email office@debucovina.ro.
BONJOUR BEST SALE S.R.L. va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care BONJOUR BEST SALE. nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).

Banii vor fi restituiti numai dupa ce produsul (produsele) a ajuns la vanzator. Pentru orice detalii sau intrebari echipa noastra va sta la dispozitie la numarul de telefon 0760.484.945

Va multumim!